naspok
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

کار هر شخصی نیست و به مربیان ماهر نیاز دارند. در این قسمت به معرفی قوی ترین نژاد های سگ خواهیم پرداخت برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

ماستیف انگلیسی
ماستیف انگلیسی از سگ های غول پیکر و بسیار قدرتمندی هستند که دارای فیزیک فوق‌ العاده‌ ای نیز می باشند. به دلیل خلق و خویی که دارند به عنوان یکی از عجیب ترین نژاد های غول پیکر شناخته می شوند. اما باید افزود که این نژاد بسیار خطرناک و خشمگین است و برای نجات صاحب خود دست به هر کاری می زند. از ویژگی‌ های این نژاد می‌ توان به هوش، شهامت، وفاداری و نجابت اشاره کرد.

گریت دین
سگ های گریت دین به دلیل اندام بلند و هیکل خوبی که دارند بسیار مشهور هستند. آن ها از قد بلند ترین و قوی ترین سگ های جهان به شمار می روند. به دلیل خلق و خوی که دارند از این نژاد به عنوان غول های خونسرد و ملایم یاد می شود. سگ های گریت دین به صاحب خود بسیار وفادار هستند و برای نجات صاحبشان هر کاری می کنند. برخلاف ظاهرشان آن ها ماهیت تهاجمی ندارند و با سایر سگ ها رفتار دوستانه ای دارند. بدن عضلانی و قدرتمند آن ها همیشه آماده روبرو شدن با خطر است.

روتوایلر
اندازه نژاد روتوایلر متوسط است اما اندازه متوسط آن ها دلیل بر این نمی باشد که قدرت متوسط هم داشته باشند، چرا که آن ها از قدرتمند ترین نژاد های سگ هستند که به عنوان سگ پلیس نیز مورد استفاده قرار می گیرند. این سگ ها بسیار باهوش، نترس، قوی، شجاع و وفادار هستند. البته باید افزود که اگر به خوبی به این سگ ها آموزش داده نشود ممکن است پرخاشگر شوند.
سنت برنارد
از دیگر نژاد های قدرتمند با جثه بدنی خوب می توان به نژاد سنت برنارد در اشاره کرد. به طور معمول از این سگ ها به عنوان سگ نجات استفاده می شود و این سگ ها به دلیل جثه بسیار بزرگی که دارند در ماموریت های نجات به خوبی عمل می کنند و یکی از دلایل معروفیت آن ها می باشد. با وجود هیکل درشتی که دارند از سگ های آرام به شمار می روند. از ویژگی‌ های نژاد سنت برنارد می‌ توان به نترس بودن، شجاع، قوی، صبور و وفاداری اشاره کرد.

نژاد ژرمن شپرد
به هیچ عنوان جای تعجب نیست که در لیست قدرتمند ترین سگ های جهان نژاد ژرمن شپرد قرار بگیرد. این نژاد از لحاظ بدنی بسیار قوی است و هم چنین هوشی بسیار بالایی دارد. هوش و قدرت این سگ ها باعث شده است که از آن ها به عنوان یک نژاد خاص و قدرتمند یاد شود. این نژاد در کار های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. هم چنین باید افزود که قوی ترین سگ ژرمن مورد استفاده پلیس های سرتاسر دنیا قرار گرفته اند. این نژاد بسیار آرام و مطیع است و اگر به خوبی آموزش ببیند می‌ تواند یک همراه خوب برای افراد باشد.
کارپاتین شپرد
نژاد کارپاتین شپرد از قوی ترین نژاد های سگ در سراسر دنیا هستند که به راحتی می توانند با حیوانات درنده ای مانند خرس ها، گرگ ها و حتی شیر ها مقابله کنند. از این نژاد برای سالم نگه داشتن گوسفندان در اطراف کوه های خطرناک استفاده می شود. این نژاد دارای شخصیت بسیار قدرتمندی است که در صورت مواجه شدن با هر موجود زنده‌ ای عقب‌ نشینی نخواهد کرد. هم چنین باید افزود که جثه کارپاتین شپرد ها کشیده است و دارای پاها و شانه های قدرتمند و فک بسیار قوی هستند. برخی از مردم به این نژاد لقب قوی ترین سگ در جهان را داده اند.
هاسکی سیبرین
یکی از نیرومند ترین نژاد های سگ، نژاد هاسکی سیبرین است. آن ها دارای جثه متوسط و بدن عضلانی می باشند و هم چنین شانه‌ ها و پا های بسیار قوی دارند. به دلیل قدرت بدنی بالایی که دارند، برخی از افراد بیان کرده اند که هاسکی قوی ترین سگ دنیا است. می توانید عکس های قوی ترین سگ هاسکی سیبرین را در اینترنت مشاهده کنید.

بولداگ امریکایی
نژاد بولداگ آمریکایی جثه متوسط اما قدرت بدنی بسیار بالایی دارند و در آمریکا بسیار محبوب و پرطرفدار هستند. این نژاد دارای اندام عضلانی و وزن سنگینی است، برخی از افراد به دلیل این که این نژاد جثه متوسطی دارند، تصور می کنند که قدرت بدنی بالایی ندارند، اما نباید این نژاد را قضاوت کرد، چرا که قدرتشان از آن چیزی که تصور می کنید بیشتر است. این نژاد در زمان های گذشته برای تعقیب گاو های نر پرورش داده می شده اند.

منبع : https://happypet.pet/

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ] [ ۱۰:۵۳:۳۰ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By nasrblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب