naspok
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

یک برقکار ساختمان باید چه چیزهایی بلد باشد؟
همانطور که از اسم ابسن حرفه مشخص است، یک برقکار ساختمان باید توانایی پیاده سازی صفر تا صد برقکشی یک ساختمان را داشته باشد و بتواند از وسایل برقی در جای مناسب و به نحوه صحیح استفاده کند. در واقع یک برقکار ساختمان تنها مسئول سیم کسی ساختمان نیست و سیم کشی یکی از اولیه ترین کارهای مرتبط با تخصص آن است.
نصب آیفون از مهارت های مورد نیاز برقکار ساختمان است
یکی از اصلی ترین مواردی که هر برقکار ساختمان ماهری باید به آن تسلط داشته باشد، برقکشی ساختمان است. در واقع برقکاری که نتواند آیفون های تصویری ساختمان را نصب کند، حکم یک ماشین پنچر را دارد. زیرا نمی تواند برای کارفرما مفید باشد. نصب سیستم های آیفون تصویری نیاز به دانش خاص خود را داشته و مستلزم شناخت مدارات و نحوه نقشه کشی آن است.
نصب دوربین مداربسته
امروزه دوربین های مداربسته یکی از اصلی ترین نیازهای هر مجتمع مشکونی و تجاری محسوب می شوند و اگر بخواهید یک برقکار همه چیز تمام و شش دانگ باشید، باید بر این مباحث نیز تسلط داشته باشید.
نصب سیستم های اعلام حریق
یکی دیگر از مهارت لازم برای برقکاران ساختمان توانایی نصب سیستم های هشدار حریق است. این سیستم ها برای اعلان خطر استفاده می شود. ضمناً این اشخاص می توانند با همکاری متخصصان سیستم اتفاء حریق در آن زمینه نیز فعالیت کنند.
کدام یک از دوره ها برای آموزش برق ساختمان مناسب تر است؟
توصیه می شود برای یادگیری برق کشی ساختمان حتماً در یک دوره رسمی شرکت کنید، سرفصل های این دوره ها از سوی سازمان فنی و حرفه ای کشوی اعلام شده و در طی آن ها علاوه بر یادگیری مباحث تئوری و عملی به صورت کاملاً با ابزار و وسایل نیز آشنا شده و مهمتر از همه یک مدرک رسمی را دریافت می کنید، که می توانید از آن برای استخدام نیز استفاده کنید. برای مثال یکی از این دوره های برق ساختمان توسط مجتمع فنی دارالفنون برگذار می شود. این دوره شامل موارد بسیاری است که می توانید با مراجعه به صفحه آن از آن ها مطلع شوید.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ تیر ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۵۷:۲۵ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By nasrblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب