naspok
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

در کمدا، امنیت حرف اول را برایم می‌زند!
"احساس امنیت، حس مهم و پر رنگی است که در هر شرایط و فضایی می‌تواند باعث رشد و شکوفایی بشود." این صحبت شُهره است؛ وقتی که درباره فعالیت و راه‌اندازی کسب‌وکار خانگی‌اش سؤال بپرسی، این جمله را از اون می‌شنوی. شهره کسی است که توانست با پشتکار و تلاش و تکیه بر فضای امن اپلیکیشن دخترانه کمدا میلیونی کسب درآمد کند.

شهره اهل شیراز است و دو سال و نیم پیش وقتی که دوستش برای اولین بار لینک نصب کمدا را برایش فرستاد، با کمدا آشنا شد. اما ترس از سواستفاده‌ها و مزاحمت‌های اینترنتی که کم و بیش داستانشان دهان به دهان نقل می‌شد، باعث شد که شهره فعالیتش را همان موقع در اپلیکیشن دخترانه کمدا شروع نکند.
چند ماه باید می‌گذشت تا شهره از نزدیک فضای امن و دخترانه را ببیند و بتواند برای شروع کسب‌وکار خانگی برنامه بریزد و شروعی دوباره را با ساخت کمد (اکانت) "زندگی شیرین" رقم بزند. شنیدن این داستان از زبان شهره شنیدنی است:

دلیل علاقه من به کمدا یا بهتر بگم دلیل استفاده‌ام از این اپلیکیشن دخترانه صمیمی و پر از آیتم‌های متنوع مثل آرایشی بهداشتی و کتاب، اینه که خیلی مکان امن‌تری برای فعالیت خانم‌هاست و میشه گفت نسبت به اپلیکیشن‌های دیگه مزاحمت وجود نداره و میشه با خیال راحت خرید و فروش انجام داد. به نظرم این خیلی پوئن مثبتیه؛ چون شما اگه فروشنده دسته‌بندی فشن در کمدا باشین می‌دونین که بیشتر لباس‌ها به عکس تنخور نیاز دارن تا خریدار بتونه تجربه خرید اینترنتی خوبی داشته باشه.

از نگاه شهره، احساس امنیت کمدا فقط به عدم وجود مزاحمت‌ها محدود نمی‌شود و وجود درگاه امن پرداخت را هم برای خریدار مثبت می‌داند که بدون نگرانی از کلاهبرداری اینترنتی اعتماد کند، هم برای فروشنده مفید می‌داند که می‌تواند اعتماد دوطرفه‌ای را با خریدار ایجاد کند.

بیزکلاب کمدا باعث شد رویایم را دنبال کنم!
همه کسانی که رویای شروع یک بیزنس را در سر دارند می‌دانند که برای فروش خوب و کسب درآمد از یک کسب‌وکار خانگی، علاوه بر وجود درگاه امن پرداخت و محیطی امن، لازم است که از عهده هزینه تبلیغات بر بیایند. دغدغه‌ای که به سراغ همه صاحبان کسب‌وکارهایی که با سرمایه اندک اما رویایی بزرگ شروع می‌شوند، می‌رود.
شهره معتقد است به وجود آمدن امکان بیزکلاب در کمدا باعث شد کسب‌وکار کوچکی که با ذوق و شوق فراوان شروع کرده بود، کاملا رایگان در معرض دید جامعه یک میلیونی خانم قرار بگیرد؛ چی بهتر از این؟
زمان اعلام اومدن امکان جدید بیزکلاب خیلی جالب بود. اضافه شدن بیزکلاب به کمدا همزمان شد با فعالیت خیاطی من که تازه شروعش کرده بودم. اون موقع من تازه شروع کرده بودم به دوختن کیف و کوسن و رومیزی و خیلی به حمایت از کسب‌وکارم نیاز داشتم. بیزکلاب خیلی به موقع اومد و باعث شد بتونم توی کمدا هم از این طریق فروش داشته باشم.

حمایت کمدا از استقلال خانم‌ها برایم بسیار پررنگ است!
حمایت شدن احساسی است که می‌تواند یک نهال نازک و جوان را در برابر طوفان‌های سخت به ادامه دادن و نشکستن تشویق کند. کسب‌وکارهای نوپا و حتی کسب‌وکارهای جان‌دار برای ادامه دادن نیاز به حمایت دارند. این حمایت گاهی به شکل تبلیغات رایگان مثل بیزکلاب به کمک می‌آید، گاهی هم درصد حق کمیسیونی است که می‌تواند برای ادامه دادن و توسعه یک کسب‌وکار بسیار تعیین‌کننده باشد. شهره می‌گوید درصد منصفانه‌ای که در اپلیکیشن کمدا از مبلغ فروش کسر می‌شود برایش بسیار پررنگ است و آن را برای فروش بیشتر کمک‌کننده می‌داند.

بعد از اومدن بیزکلاب که یه سری فعالیت‌های خیاطی انجام میدم و می‌فروشم. در شروع کار خیلی برام مهم بود که بتونم با سود کم مواد اولیه تهیه کنم و کارم رو بزرگ‌تر کنم. گاهی با خودم فکر می‌کنم اگه درصد کمدا 13، 15، یا حتی بیشتر بود واقعا می‌تونستم ادامه بدم و رویام رو دنبال کنم؟ قطعا نه!
من همیشه اولین چیزی که در مورد کمدا میگم اینه که دم اونایی که این برنامه رو راه انداختن گرم! حتما یه سری سختی‌ها رو تحمل کردن و هزینه‌هایی رو متقبل شدن که حالا کمدا به اینجایی که هست، رسیده. مطمئنم خیلی‌ها مثل من رضایت دارن از بودن توی کمدا.

اگر شما هم برای توسعه کسب‌وکار خانگی یا رشد آنلاین‌شاپ کوچک و بزرگتان در حوزه آرایشی-بهداشتی، کتاب، سیسمونی کودک، تجهیزات سفر، پوشاک و… به دنبال بستری امن و بدون مزاحمت، با درگاه بانکی امن و حق کمیسیون ناچیز هستید از این‌جا شروع کنید و به جامعه یک میلیونی کمدا اضافه شوید!
منبع: نمناک

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ دی ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۲۰:۱۱ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By nasrblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب