naspok
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است

سقف وافل يكي از انواع سقف هاي بتني است كه علاوه بر ظاهري شكيل، مزاياي اقتصادي و فني بسياري را نيز داراست. براي اجراي اين نوع سقف از قالب وافل استفاده مي شود كه وزن مرده سازه را به مراتب كاهش مي دهد و نماي زيبايي در سطح زيرين سقف ايجاد مي كند. در سايت زاگرس بنا ضمن آشنايي با پيشينه تاريخي سقف وافل با روش اجرا، نحوه طراحي، مزايا و معايب آن آشنا مي شويد و به سوال سقف وافل چيست پاسخ داده مي شود. در انتها نيز سازه هاي بزرگي كه از اين روش استفاده كرده اند، مرور مي گردند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۵۵:۲۳ ] [ admin ]

به عنوان والدين، مهارت هاي بسياري وجود دارد كه ما نياز داريم و مي خواهيم كه به كودكانمان آموزش دهيم. اغلب ما بر موارد پايه اي مانند آموزش دادن به كودك كه چگونه به تنهايي خودش غذا بخورد و يا لباس بپوشد، چگونه بند كفشش را ببندد، چگونه حساب كند، بخواند و يا بنويسد شروع مي كنيم.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۵۴:۰۲ ] [ admin ]

چربي گير يا گريس تراپ به انگليسي Grease trap و در برخي كشورها معروف به دگريسر دستگاهي است كه سر راه لوله خروجي از مراكز توليد فاضلاب چرب نصب مي گردد. اين دستگاه با كاهش سرعت و خنك نمودن چربي باعث به تله انداختن چربي ها و تصفيه پساب مي گردد .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۵۲:۱۲ ] [ admin ]

اين كابينت ها هستند كه دكوراسيون آشپزخانه را تشكيل مي دهند و سبك طراحي آن را مشخص مي كنند به همين دليل است كه مي گويند كابينت ها در آشپرخانه حرف اول را مي زنند، پس بايد در انتخاب مدل و رنگ كابينت هاي آشپزخانه حسابي دقت كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۵۱:۰۴ ] [ admin ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By nasrblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب