naspok
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

روانشناس در زمینه های مختلفی مانند آموزشی، سلامت، شغلی، جرم شناسی، مشاوره ای، ورزشی و بالینی فعالیت می کند.

- روانشناس آموزشی : به کودکان و نوجوانان کمک می کند تا بر مشکلات آموزشی و روانی خود غلبه کنند. این امر موجب پیشرفت آنها در این حوزه ها می شود.

- روانشناس سلامت : تلاش می کند تا رفتار و نگرش های درست را در بین بیماران و خانواده های آنها ترویج دهد. با این کار به آنها کمک می کند تا بیماری خود را شکست دهند.

- روانشناس شغلی : با نام روانشناس سازمانی هم شناخته می شود. فعالیت وی موجب بهبود عملکرد کارکنان شرکت ها و سازمان ها می شود. علاوه بر این، میزان رضایت شغلی افراد را افزایش می دهد.

- روانشناس جرم شناسی : وی دارای دانش و مهارت کافی در زمینه شناسایی جرائم، بازسازی و بهبود مجرمین می باشد. روانشناس جرم شناسی قادر است تا با استفاده از تئوری های روانشناسی به روند حل مسائل کمک کند.

- روانشناس مشاوره ای : با استفاده از روش های حل مسئله می تواند به افراد کمک کند تا مشکلات خود را حل نمایند. مراجعین با راهنمایی های روانشناس مشاوره ای قادر خواهند بود تا در لحظات پر استرس زندگی خود، تصمیم های درستی بگیرند.

- روانشناس بالینی : به کسانی که در موقعیت های سخت زندگی قرار می گیرند و دچار نگرانی، استرس، اضطراب، افسردگی و بیماری های روانی می شوند، کمک می کند.

- روانشناس ورزشی : وی با افراد، تیم ها و سازمان ها همکاری می کند. فعالیت های وی موجب بهبود انگیزه و عملکرد ورزشکاران و مربیان می شوند. روانشناس ورزشی، به ترویج مشارکت ورزشی به صورت عمومی، آموزش و رقابت ورزشکاران کمک می کند.

برای انتخاب یک روانشناس خوب به بخش روانشناس دکتر کجاست مراجعه کنید.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۰۱:۱۶ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By nasrblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب